joi, 21 noiembrie 2013

Achieving happiness

Pentru azi am avut de scris pentru scoala despre fericire, mai exacr despre cum sa atingi fericirea. Mi-a iesit destul de bine , deci m-am gandit sa scriu aceasta tema si aici , poate tineti cont de ce am scris ,poate va ajuta.Eu am tinut pana acum si voi tine in continuare.

Cum sa atingi fericirea? Simplu.

Sunt niste pasi simpli , putini , doar  5.

1.      Fii optimist, fii vesel  si fii pozitiv in legatura cu ceva in fiecare zi , “ceva” oricat de marunt ar fi. Da la o parte gandurile si sentimentele negative si concentreaza-te asupra unui lucru care te face sa zambesti. Intodeauna priveste partea plina a paharului ,nu renunta la speranta si crede in ceva.
2.      Zambeste!  Zambitul te va face sa te simti mai repede si automat te va face sa arati mai bine , sa fii mai frumos.
3.       Asculta muzica ta preferata . ( nu acele melodii triste, melancolice , chiar daca asta e starea ta). Muzica te poate inveseli, te poate face sa te simti mai bine, sa te relaxezi si sa te eliberezi de stresul de zi cu zi . Ea poate ,totodata, sa te inspire sau sa te motiveze “when you’re feeling low” (pentru ca imi place cum suna ).
4.      Fii apropiat de familie si prieteni. Petrecerea timpului cu acesti oameni te va face sa fii mai fericit si iti va aminti mereu ca esti iubit.
5.     5.In final , fii fericit cu tine insuti . Niciodata nu te schimba pentru nimeni , doar daca merita schimbarea si e una buna pentru tine .
           
Accepta-ti trecutul , traieste in prezent si gandeste-te la viitor.


           Be happy !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu